Direct Toegang
Gratis Presenteer Programma




headershadow

Wat is een marketingstrategie?

In het kort: een marketingstrategie is een match tussen je organisatiestrategie, je ambitie en je doelstellingen, geheel en concreet vertaald naar een stappenplan voor het inzetten van alle mooie media die er zijn.

Zonder visie en inzicht, komt er van een strategie niet zoveel terecht.

 

Bij een marketingstrategie wil je antwoord op de volgende vragen:

       Wie is je doelgroep?
       Hoe bereik je je doelgroep?
       Wat voor soort campagne heb je daarvoor nodig?

Een campagne bestaat uit:

√       Onlinestrategie,  met natuurlijk een website maar ook online marketing en een social mediastrategie
       Offlinestrategie met pr en media-aandacht
      Branding
       Presenteren

Dit geheel heet marketing, het behelst alles en daarom noemen we het voor de duidelijkheid all-round marketing.

 

Referenties:

“Jeanette is een inspirerende dame. Ze weet echt hoe het werkt.”
Carola Boonen, Directeur Coresta Projects

 

Wat betekent Implementatie in Marketing?

Een marketingafdeling opzetten? Ingewikkelde internationale campagnes tot een succes  brengen? Implementeren betekent het uitvoeren van de marketingstrategie en die inbedden in de organisatie. Sparkel is wel wat gewend en houdt van uitdagende trajecten. Onze expliciete expertise levert altijd duidelijk meetbaar resultaat dat niet alleen bij maar ook in de organisatie past.

Succesvolle implementatie is: weloverwogen, goed gepland, creatief en salesgericht.

 

Referenties:
“Jeanette heeft een bijzondere kijk op zaken: ze ziet dingen die jij niet ziet en weet deze te vertalen naar een hele nieuwe benaderingswijze.”
“Jeanette inspireert, weet visie los te peuteren, geeft richting aan allerlei losfladderende zaken EN heeft een heerlijke humor.”
E. Cobas

 

De route van een Business Strategie:

YouTube voorvertoningsafbeelding